Monday, December 13, 2010

Cuba: ernaar toe

Na een onrustige nacht een uur te vroeg opgestaan. Om 09.30u belde Daan al dat ze al op Schiphol was aangekomen. Ik werd wat later opgehaald door Henk en Lydia. Tenslotte woon ik niet zo ver van Schiphol af en ben je er in ongeveer een kwartiertje.
Op Schiphol zag ik Daan al snel staan. Na de begroeting hebben we snel ingecheckt en zijn we door de paspoortcontrole gegaan. Daar hebben we wat rondgelopen en wat gegeten en gedronken. Beiden hebben niets taxfree gekocht, puur alleen omdat we niets nodig hadden.

To 09.30u called Daan all that she has arrived at the airport. I was a little later picked up by Hank and Lydia. Finally, I live not far from the airport, and you're there in about fifteen minutes.
At the airport I saw Daan soon stand. After the greeting, we quickly checked in and we went through passport control. There we walked around and ate and drank. Both have not purchased tax-free, just purely because we needed anything.





Wat het maffe was, was dat zodra ik op Schiphol was iedereen in het engels tegen mij begon te praten. Niet tegen Daan, wel tegen mij. En dat bleef zo totdat ik in het vliegtuig stapte. Heb geen idee waarom dit nu was.
Om ong. 13.45u zijn we ingestapt en een half uurtje later zijn we vertrokken. Het was een vlucht van Martinair. De reis verliep goed. Bij deze vlucht van Martinair moest je overal voor betalen, dus hebben we niets gedaan en gekocht.
Bij de 1e maaltijd zat kip, aardappelen en broccoli. Heb er weinig van gegeten, want ik vind broccoli niet lekker. Ook van de bijgerechten weinig gegeten, omdat er melkbestanddelen in zat. Wel een broodje gegeten. Hebben nog een extra broodje gevraagd en zowaar gekregen.
Daarna wat gepuzzeld/gelezen, alvorens te gaan slapen.

After a restless night one hour too early. As for the weird was that when I was at Schiphol everybody in English to me started talking. Not against Daan, or against me. And remained so until I boarded the plane. Have no idea why this was now.
For about 13.45h we boarded an hour and half later we left. It was a Martinair flight. The trip went well. This flight Martinair you had to pay for everything, so we have nothing done and bought.
At the first meal Sat chicken, potatoes and broccoli. Have little to eat, because I do not like broccoli. Even the little side dishes eaten, because milk solids Sat A lunch. Have an extra sandwich and asked actually received.
After some puzzled / read before going to sleep.

1 comment:

  1. Leuke foto! Wat een toeval treffer dat er nu net broccoli bij zat. Echt jammer voor je.

    ReplyDelete

Let op: Alle reacties worden gemodereerd. Het duurt derhalve soms even voordat je reactie verschijnt. Het heeft geen zin om je bericht meerdere keren te versturen.

Note: All comments are moderated. Therefore, sometimes it takes a while before your comment appears. It makes no sense to post multiple times to send.